Pages

Monday, August 22, 2016

Like a bird

Pole pikalt blogis oma nägu näidanud. Vahepeal on toimunud lihtsalt mega palju ja kõigi nende ürituste ja toimetamiste vahel ei ole jõudnud arvutisse, et postitusi valmis vorpida. Vahetasin vahepeal töökohta ja eks iga uus asi vajab harjumist. Samas olen vägagi rahul uue kohaga. Vahepeal toimus ka Kuldrula, kus Anitaga järjekordselt infos olime ja üritus oli olenemata ilmast väga tore. Veel käisime Meelisega Lätis rulavõistlustel millest ka lähipäevil vlogi avaldan. Niiet toimunud on palju, palju ja postitusi on mul teile varuks küll ja veel. See nädal lähen ka ühe fotograafiga pildistama, niiet ka outfit postitusi on mul tugevalt varuks ning mis kõige tähtsam, tulemas on suur kingiloos, niiet hoidke blogil silma peal :)

Täna näitan teile shein'ist saadud shortse, mis on mega armsat värvi ja kindlasti mu uued lemmikud :)

Shorts-Shein(<-click)  /   Croptop- Choies  /  Hat- H&M

6 comments:

  1. üliiiiiikenad pildid!!!

    ReplyDelete
  2. Ohissver, perfektsed shortsid! Pükste huvides loodan, et ilusaid ilmasid tuleb veel :D

    BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, mul endal ka nii kahju, et nii järsku sügis peale tulnud ja saab nüüd nii vähe neid kanda :D

      Delete
  3. Vauuuuu! Super ilusad pildid ja nii kaunis sina!

    ReplyDelete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign