Pages

Saturday, January 28, 2017

PINK

Rääkisin teile põgusalt, et veetsin Tallinnas ühe pika mõnusa päeva ning nüüd saan teile selle päeva tulemust näidata. Kõik algas SUME salongis. Juuksur/jumestaja Sandra mässas mõned tunnid mu juustega neid värvides, lõigates ja siis ka hooldust tehes. Ta tegi tõesti oma tööd erilise hoolega ning koju jõudes vaatasin, et kui tavaliselt juuksrist tulles on mu peanahk kõik tumedaks värvitud ja kõrvad ja otsaesine ka veits värviga koos, siis Sandra oli värvinud väga hoolikalt. Selline tunne, nagu mu juuksed olekski loomulikult nii ilusat pruuni värvi. Lisaks tegi Joico hooldus mu juuksed mega pehmeks ja mõnusaks. Peale juustega möllamist tegi ta mulle imelise meigi ning seejärel suundusime edasi stuudiosse kus Kertin Vasser(<-click instagram) minust mõned pildid tegi. Enamus mis mulle meeldisid olid just selle mega laheda roosa taustaga kuid näitan teile ka üht veidi badassilikumat looki mustvalgena. Pildistamine oli mega fun ja raske oli tõsist nägu kaamera ees teha kui koguaeg nalja visati :).
Igaljuhul oli mul super tore päev väga lahedate inimestega ja soovitan teil kindlasti ka Sume salongi facebook lehte vaadata siit(<-click) ja instagrami siit(<-click) ning tõsiselt soovitan Sandrale külla minna kui vaja oma juustega miskit ette võtta või mõne ürituse tarvis ennast kauniks teha :).

2 comments:

  1. Niiiiiii ilusad pildid! See meik ja riided ja see roosa taust ja... oeh, ainult kiidusõnad kõige kohta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suuur- Suuur AITÄH! Sellised sõnad tekitavad nii hea tunde ja annavad kõvasti motti juurde :) Muidugi on ka väga hea tiim nende piltide taga :)

      Delete

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign