Pages

Tuesday, July 18, 2017

Summer vibes

Uuuh, oli mega crazy nädalavahetus! Nimelt toimus kuldrula ja juba kolmandat aastat aitasin kaasa korraldamises. Regasime jälle Anitaga sõitjaid ja hoolitsesime selle eest, et neil oleks janu kustutatud ja kõik korras. Need kaks päeva olid mega lahedad ja samas ka mega väsitavad. Alates neljapäeva õhtust olime iga öö peol. Ma ei joo alkoholi juba vähemalt 2 aastat(vahel lonksu olen võtnud aga pigem hoidun) ja jõudsime igakord peolt hommikul tagasi, magasin paar tundi ja läks juba jälle kuldrula edasi. Samas oli niiii lahe oma houmidega koos olla ja uuh, Meelis võitis ju teise koha! Ta sõit oli niiii hea! Ma olin nii õnnelik ja seda oli tõesti mega hea vaadata. Esimest korda tulid mul pea iga tehtud trikiga külmavärinad! Ja ta tegi kõik trikid ka ära mis mõelnud oli. See oli lihtsalt parim tunne! :) Eriti kuna ta jalg on haige ja pole korralikult sõita saanud ning oleme sellepärast mõlemad väga nukrad olnud. Juba ainuüksi sellepärast oli mul nii hea meel teda korralikult sõitmas näha! Aga tõesti, see terve nädalavahetus koos sõpradega ja Pärnu ja Kuldrula vibeiga oli imeline!:)
Kuldrulal kohtusin ka sellise armsa kutiga nagu Keir. Kindlasti mõned on ta blogi/instagrami juba jälginud aga kui ei, siis leiad ta siit(<-click). Ühesõnaga tegelikult me kirjutasime juba päev varem facebookis ja mõtlesime koos pildistama minna aga kuldrulal nägime üksteist ja leppisimegi kokku, et läheme pühpäeva õhtul pildistama. Ma olen nii õnnelik, et temaga tuttavaks sain ja meil tõesti klappis väga hästi. Väga mugav oli koos pildistada ja pildid tulid nii head välja ka. Kindlasti läheme teinekordki koos pildistama. Algselt läksime Seljametsa karjääri pildistama, sest olin juba ammu tahtnud selles ilusas kohas ära käia. Pilte näete juba selles postituses ja tõesti seal on mega ilus. Teinekord tahaks sinna minna juba ujuma ja telkima. Teeks väikse lõkke ja grilliks vahukomme. Rääkisime Keiriga ka, et see oleks ideaalne koht selliseks olemiseks. 
Kui seal said pildid tehtud, pakkus Keir välja, et läheks teeks veel graffitidega seinte juures ka pilte. Vahetasin kiirelt riided ja tegime sama õhtu kaks shooti. Ma olen mõlemate piltidega väga rahul! Näitan teile teist shooti ka lähipäevil.
Nendel piltidel aga kannan romwest saadud seelikut. See on reaalselt kõige parem ja mugavam teksaseelik mis mul olnud on! See on väga venivast materjalist, niiet sellega on hea mugav kõndida ja liikuda. Võin vabalt sellega minna tööle või niisama väljas käia ilma, et koguaeg seelikut allapoole tõmbama peaks või et oleks evamugav istuda/astuda. Ja see näeb nii hea välja ka! Lisasin seeliku lingi ka alla kui tuli huvi see endale soetada :).
Oeh, tuli pikk jutt aga tahtsin lihtsalt neid positiivseid emotsioone teiega jagada mida olen viimastel päevadel tundnud! Olge tublid! :*

 Skirt- romwe.com(<-click)  /  Shirt- H&M  /  Shoes- Vans
Pictures by Keir Rämson

1 comment:

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign