Pages

Wednesday, January 3, 2018

Smoke

Pole pikka aega jõudnud pildistama kuna olen olnud terve detsembri kuu kaamera taga, mitte ees. Sugulane avas mu maakodu lähedale laste mängutoa kus ma käisin detsembri kuus jõulupildistamisi tegemas. See oli mul esimene kord kui nii suurelt asja ette võtsin ja see oli väga tore. Aitäh kõigile, kes mu juures pildistamas käisid! :) Jõulud olid vaikselt pereringis ja oli väga mõnus aeg. Aastavahetuse veetsime aga sõbra juures oma seltskonnaga. Vaatasime katuselt ilutulestiku ja sõitsime disko taksoga peole. Väga fun öö oli! Kuidas teie tavaliselt jõule ja aastavahetust peate?

Kui kogu see möll möödas oli, sain kokku Keiriga, et minna üle pika aja pildistama. Keiril oli mõte kasutada tossupomme ja jäime mõlemad tulemusega nii rahule. Temaga saab alati ikka mega lahedaid pilte ja nii tore on koos pildistada. 

2 comments:

Copyright @ Teele M' blog. Blog Design by KotrynaBassDesign